torsdag, augusti 03, 2006

Jag är i Sverige. Jag sitter i en liten lägenhet i ett oranget hus. Trädet utanför fönstert darrar i vinden. Det sitter ett varmt och luddigt svart monster på min axel och kurrar.

"Tänk om jag vore en liten svart katt
som låg och blev gosad på magen!
Men jag är bara en flicka med hatt
som inte har tat't mig i kragen...
Om nu jag vill bli kliad bak örat,
ja då är det faktiskt jag själv som får gör'at,
men tänk om jag vore en liten svart katt
som låg och blev gosad på magen!"

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill åka hem!!!!!!!!!!!! men det finns inga tåg!!!!!!! aaah

04 augusti, 2006 11:55  
Anonymous Anonym said...

Stackars Anna!

04 augusti, 2006 13:11  
Anonymous Anonym said...

Finns det inga bussar?

04 augusti, 2006 14:24  
Blogger nils said...

jag skickade ett sms till dig men vet inte om du fick det. osäker på om jag har rätt nummer. om inte annat så fick nån annan ett lagom obscent sms för några dar sen.

men i alla fall så ses vi la på emmaboda. om du har mitt svenska nummer kan du ju höra av dig på det nån gång ifall vi inte hittar varann ändå.

08 augusti, 2006 00:39  

Skicka en kommentar

<< Home