torsdag, juli 13, 2006

F.; har jag just skickat iv'g ett Arbeitspapier till. Jag 'r b'st. Man skulle ocks[ kuna s'ga att jag 'r s'mst, efs jag inte skickat in det tidigare. Men jag v'ljet att se det fr[n den andra sidan. Jag 'r b'st.

Jag har funnit ett 'nnu v'rre tangentbord 'n alla andra innan. Ett som ser ut som ett tzskt, men 'r inst'llt som ett amerikanskt. Det 'r hemskt. Jag har gett upp att f;rs;ka f[ till r't bokst'ver. Men ni f[r h[lla till godo, och se det som ett iq/test.

Det sp;kar s'ger Anna. Fotbolls VM 'r slut. Det 'r tusen grader varmt. I tzskland finns inte mar'ng schwisch. Jag har inte tv'ttat h[ret p[ fyra fem dagar. Jag luktar som en gnu. Jag har s[r mellan t[rna, runda blodiga variga slemmiga s[r. Jag vill bada och hoppa fr[n tr'd. Men ska ist'llet till skolan.

Tsc[ssie!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättefin bild!!

13 juli, 2006 16:29  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

12 augusti, 2006 15:18  
Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

17 augusti, 2006 19:51  

Skicka en kommentar

<< Home