fredag, juli 28, 2006

Ukulele

Satan sucks, but you´re the best
holy smokes, you pass the test
when I´m with you, I feel blessed
My ukulele

Jag har köpt en vit ukulele. Den är fantastiskt fin. Än kan jag bara fyra ackord, men mer än sü behöver en popflicka inte, som alla vet. Jag har spelat sü jag fütt ont i fingrarna. Det känns bra. Jag är glad, och en fantastisk ukulelebegüvning om jag für säga det själv. När man stämmer den ska man spela Blinka lilla stjärna. När det gür och det lüter rätt stämmer ukulelen.

Tänk om jag vore en liten lian, som hängde i Borneos djungler.
Men jag är bara en snubbe frün stan som hänger pü Domusfiket.
Sen jag var barn har jag hängt härochdär,
i kjolen hos mor och hos den jag haft kär,
men tänk om jag vore en liten lian som hängde i Borneos djungler!


Jag skulle gü pü Freiluftskino, men det regnar. Det für bli vampyrfilm och ukulele istället, jag har ju redan köpt godiset.

Imorgon üker Sylvie hem. Dü blir det verkligen bara jag och Nils kvar. Och snart bara Nils. Jag üker hem pü mündag klockan 7.30, kommer till Gbg 20.30. Den som vill kan ju möta mig där.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

JAA! vad roligt det ska bli att se dig! Det är så himla tråkigt här nu, nästan ingen är hemma, men nästa vecka blir det andra bullar och på tisdag är det swingklubb!

28 juli, 2006 22:35  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer vara där. jag har saknat dig!

30 juli, 2006 16:19  

Skicka en kommentar

<< Home