måndag, maj 15, 2006

HÅRVÄXT

Jag funderar över det här med kroppshår. Det är en gammal och ofta dryftad tanke hos mig, men ändå. En funkade det till och med som raggningsfras... Iaf, Jag har funderat lite närmre över detta högst intressanta ämne och kommit fram till följande:

(Obs! Detta gäller enbart för någorlunda vuxna personer!)
Som jag ser det finns det fyra olika kategorier håriga människor, de äro:

1. Små Blonda Flickor, SBF
2. Flata
3. Innebandykille
4. Pojk
5. Karlslok

Till dessa finns 10 kategorier hårväxt, de äro:

A. Huvudhår
B. Skägg
C. Benhår
D. Underarmenhår
E. Pubishår
F. Brösthår
G. Rygghår
H. Sexigt hår
I. Övrigt hår, såsom tåhår, näshår och öronhår.
J. Roligt hår

Så fungerar systemet:

Pojke och Flata har mest J, Karlsloken har mest kroppshår överhuvudtaget, framförallt det lite läskiga G, men näst minst A. Minst A har Flatan.

I olika kombinationer ger en siffra kombinerad med en eller flera bokstäver en högst fördomsfull, men ack så sann människokategori. Givetvis kan en människa bestå av flera siffror. Man kan tex vara Innebandykille och Karlslok, Pojk och Flata, Innebandykille och SBF. Men att vara Karlslok och Flata, det går inte.

Själv ser jag mig som främst kategori 2, med inslag av kategori 4.
Så, nu är det bara att gå ut och glutta efter hår och kategorisera din omvärld.

Fortsättning lär följa, småningom i en galax långtlångt borta...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad betyder:

Willst du bis der Tod euch scheide
Treu ihr sein fur alle Tage

??

//kram maja

ps. vad heter hårig flata på tyska?

15 maj, 2006 23:27  
Anonymous Anonym said...

"Vill du vara, tills döden skiljer oss åt, mig trogen i alla dagar" kanske?

behaarte lesbe !... kanske?

16 maj, 2006 09:57  
Anonymous Anonym said...

Vad är då jag?

kategori 1 blandat med 3 samt 5? Jag rapar ju faktiskt offentligt.
Å andra sidan har jag inte så mycket G.

20 maj, 2006 11:48  

Skicka en kommentar

<< Home