fredag, maj 12, 2006

Att bada fötter i skabbig fontän mitt i jätterondell.
Att äta glass med fötter badandes i skabbig fontän mitt i jätterondell.
Att förbereda referat ätandes glass med fötter badandes i skabbig fontän mitt i jätterondell.
Att sjunga om du har ett äpple förberedandes referat ätandes glass med fötter badandes i skabbig fontän mitt i jätterondell.
Att sjunga Vapnet sjungandes om du har ett äpple förberedandes referat ätandes glass med fötter badandes i skabbig fontän mitt i jätterondell.
Att sjunga om mumier sjungandes Vapnet sjungandes om du har ett äpple förberedandes referat ätandes glass med fötter badandes i skabbig fontän mitt i jätterondell.
Att inte riktigt förbereda referat sjungandes om mumier sjungandes Vapnet sjungandes om du har ett äpple förberedandes referat ätandes glass med fötter badandes i skabbig fontän mitt i jätterondell.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha, det var faktiskt jätteroligt, och bilden blev ännu finare när den var klar!

12 maj, 2006 22:08  
Blogger nils said...

slående likt hördudu

17 maj, 2006 01:16  

Skicka en kommentar

<< Home